Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Χριστουγεννιάτικα Δωρα

Φετος ξεκίνησα τα δωράκια μου νωρίς. Ξέρω -καθόλου νωρίς για τους περισσότερους από εσάς, αλλά πολύ νωρίς για εμένα που γενικά τη διαδικασία "Χριστουγεννα-λίστες-δώρα" την ξεκινάω μέσα Δεκέμβρη.

Και φέτος, για τρίτη χρονιά, η οικογενειακή απόφαση είναι Handmade Christmas. Και τι άλλο θα έφτιαχνα, εκτός από book folding?

 Τον τελευταίο καιρό έχω διπλώσει ατελείωτα βιβλία. Έχω κολλήσει με αυτό το σπορ και έχω βρει το ρυθμό μου. Μέσα στην ημέρα που το μυαλό μου δουλεύει, φτιάχνω το pattern, το βραδάκι που είμαι έτσι και ετσι, κάνω τις μετρήσεις. Και όταν το μυαλό μου δεν δουλεύει πια από την κούραση, κάνω το δίπλωμα. Είναι απίστευτο, αλλά αυτή η μηχανική εργασία είναι άκρως χαλαρωτική. Αφήστε που το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει.

Προχθές έφτιαξα το Rudolf. Σημερα έχω στο πρόγραμμα χιονονιφαδα. Αύριο θα δείξει....

Αυτός είναι ο Rudolf...


Του έφτιαξα και ένα ωραίο εξώφυλλο...


Και όποιος έχει όρεξη να ασχοληθεί με αυτό το άκρως εθιστικό σπορ, το Σάββατο 15 του μήνα έχουμε συνάντηση bookfolding.

Η συμμετοχή πεπεριλαμβάνει kαφέ, δερματόδετο ή σκληρόδετο βιβλίο στη σωστή διάσταση και σελίδες, pattern για ένα Χριστουγεννιάτικο σχέδιο μετρημένο και τεσταρισμένο για το βιβλίο του ‪#‎Ialwaysdothehardwork‬ και κοστίζει 20 ευρω. Συμμετοχές δεκτές μεχρι 10/11

Καλές δημιουργίες


1 σχόλιο:

  1. Με έβαλες σε Χριστουγεννιάτικη διάθεση με τα δωράκια σου, Μυρτώ!!!!! Ευχαριστούμε για την έμπνευση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή