Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Hocus Pocus Journal

Αυτό είναι το βιβλίο που ανέλαβα να φτιάξω παρά τους αρχικούς ενδοιασμούς μου. Δεν μπορώ ακόμα να σας πω για που είναι, αλλά όταν με προσέγγισαν και μου ζήτησαν να  φτιάξω ένα βιβλίο σύμφωνα με κάποιο πολύ συγκεκριμένο σχέδιο, είπα όχι. Και είπα όχι, γιατί δεν νιώθω τον εαυτό μου "εργάτη", αλλά δημιουργό. Και ένας δημιουργός θέλει χώρο για να βγάλει αυτό που έχει μέσα του.

Ευτυχώς, η θέση μου έγινε αμέσως κατανοητή, οπότε το ανέλαβα. Και λέω ευτυχώς, γιατί τελικά μου άρεσε πάρα πολύ και το όλο στάδιο της δημιουργίας του, αφού δοκίμασα καινούργια υλικά και τεχνικές, αλλά και το τελικό αποτέλεσμα.

Το journal αυτό, είναι το grimoire που ένας μάγος έφτιαξε από ένα ζωντανό ζώο. Τι λέτε? Το πέτυχα?








2 σχόλια:

  1. Χάζεψα αρκετά την δουλειά σου και μου άρεσε πολύ!!! Ελπίζω κάποια στιγμή να μπορέσω να παρακολουθήσω κάποιο σεμινάριό σου γιατί με ενδιαφέρει πάρα πολύ!Καλό βράδυ1

    ΑπάντησηΔιαγραφή