Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Altered suitcases

Από τότε που άρχισα να ασχολούμαι με το scrapbooking,  και ειδικά από την περίοδο που άρχισα να διδάσκω σε γκρουπάκια, έχω γνωρίσει πολύ κόσμο. Κοπέλες και αγόρια που δεν σταματάνε ποτέ να μαθαίνουν, να ψάχνουν, να δοκιμάζουν. Άνθρωποι που προσπαθούν να κάνουν τον κόσμο γύρω τους ομορφότερο μέσα από την τέχνη στις διάφορες μορφές της. 

Μια από αυτές τις σημαντικές μου γνωριμίες είναι με μια πολύ αξιόλογη δασκάλα, τη Δήμητρα. Η Δήμητρα είναι η δασκάλα που όλοι ονειρεύονται να πετύχουν τα παιδιά τους. Με όρεξη, υπομονή και με αγάπη, ξοδεύει ατελείωτες ώρες να κάνει τη μάθηση παιχνίδι, αλλά και να διαπλάσει χαρακτήρες στα μικρά της ζυμαράκια της πρώτης δημοτικού.

Η Δήμητρα, λοιπόν, μου ζήτησε να της φτιάξω τρεις βαλίτσες που να φαίνονται παλιές, για να τις κρατήσουν τρία κοσμογυρισμένα ποντικάκια, που η ζωή τους έφερε σε ένα δάσος που κανένας δεν τους θέλει γιατί είναι "διαφορετικοί", "ξένοι". Και γύρω από τα τρια ποντικάκια ξεκινάει το παραμύθι που όλοι εμείς βιώνουμε στην καθημερινότητα μας. Ξενοφοβία, ρατσισμός κλπ κλπ

Για να είμαι ειλικρινής όταν μου το πρωτοείπε η Δήμητρα, της είπα όχι, γιατί μου φάνηκε πολύ δουλειά σε πολύ λίγο χρόνο. Με έπεισε όταν μου έστειλε το σενάριο. Το διάβασα, συγκινήθηκα και ξεκίνησα αγώνα δρόμου να βρεθούν οι βαλίτσες, να αγοραστούν και να μεταμορφωθούν.

Έτσι μου ήρθαν, λοιπόν, την Τρίτη που μας πέρασε 


Και έτσι είναι σήμερα. Πες τε μου. Δεν είναι αντάξιες πολυταξιδεμένων ποντικιών, που ψάχνουν κάπου να ριζώσουν και να αφήσουν τις βαλίτσες τους πια στην άκρη?






12 σχόλια:

  1. Χριστέ μου!!!!!! Τους άλλαξες τα φώτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τέλειες!!!!!!!!!!!!!!!!! Συγκινήθηκα τόσο πολύ!!! Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ! Εύχομαι πράγματι να στολίσουν αυτή την παράσταση που με τόσο κόπο δουλέψαμε τόσοι άνθρωποι μαζί με 30 πιτσιρίκια!!!! Ανυπομονώ να τις αγγίξω από κοντά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες Μυρτώ μου...και τόσο όμορφο το κείμενο που τις συνόδευσε!!!Μπράβο και σε σενα Δήμητρα για όλα αυτά που είσαι!!Μακάρι να υπάρχουν και άλλες δασκάλες σαν και σενα και να αγκαλιάζουν με τόση αγάπη και στοργή όλα τα παιδιά!!Μπράβο και πάλι Μυρτώ απλά απίθανες οι βαλιτσούλες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν εχω λογια!!!!!!!!!!!!!!!
    απιθανη δουλεια...μπραβο Μυρτουλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απιστευτη μεταμορφωση!! και τοσο συγκινητικα τα λόγια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο ρε Μυρτω! οντως για οποιον έχει γνωρισει τη Δήμητρα απο κοντα,,,εστω και για λίγο..νιώθει κατευθειαν πως έχει μπροστά του μια Σούπερ Δασκάλα...Αψογο αποτέλεσμα..και καλή σας επιτυχία στην παράσταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι να πω Μυρτώ!! Τα λόγια ειναι περιττά!! Φοβερό, απίθανο!!! Δεν έχω γνωρίσει τη Δήμητρα από κοντά, αλλα μέσα από το site στο fb μπορώ να πω ότι πρέπει να είναι πράγματι καταπληκτική!
    Συγχαρητήρια και στις 2!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δασκαλα, μόνο εσύ θα μπορούσες να κάνεις τέτοια μαγικά!!!!τι ραβδάκι χρησιμοποιείς???θέλω κι εγώ!!!τα κάνει όλα ΤΕΛΕΙΑ!!!χαχαχα!!!Δήμητρα μου, θα σκίσετε στο σχολείο γιατί το αξίζεις κούκλα μου και φαντάζομαι όπως σε εκτιμούμε εμείς να σε εκτιμούν και εκεί!!!φιλάκια πολλά και στις δυο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ζωγραφισες παλι Μυρτω! Δεν θα φανταζομουν ποτε οτι μπορει να γινει τετοια μεταμορφωση! Δημητρα μακαρι να εχουν ολο και περισσοτερα παιδακια τετοια δασκαλα σαν εσενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαιρετικά άψογη η μεταμόρφωση !!! Συγχαρητήρια και για την ιδέα αλλά και για την υλοποίηση του έργου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μυρτώ μου τώρα που σε ξέρω και από κοντά, καταλαβαίνω πως σε ότι κάνεις βάζεις και κάτι από την ψυχή σου...Ειναι υπέροχες και είμαι σίγουρη πως η Δήμητρα θα τις εκτιμήσει πολύ... Μπράβο και στις δυό σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν έχω λόγια... όταν τις πρωτοείδα μου έπεσε το σαγόνι κάτω... Είναι πραγματικά απίστευτη η δουλειά που έκανες στις βαλίτσες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ενταξει μυρτω τι να πω respect!!!ειναι φοβερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή