Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Altered sign and box

 Τις τελευταίες μέρες μου έχει έρθει μια όρεξη για home decor  και altered items.  Εφτιαξα λοιπόν μια επιγραφή για το εργαστήριο μου και μεταμόρφωσα ένα απλό ξύλινο κουτί  του ΙΚΕΑ.

Αυτή είναι η σανίδα που χρησιμοποίησα για την επιγραφή μου. Την ξήλωσα από μια παλιά παλέτα που έφτιαξα για το γραφείο του άντρα μου. Το ξύλο ήταν παλιό από μόνο του, αλλά εντελώς άβαφο. Να τι έφτιαξα

Πριν


Μετά 



 Να και το κουτί μου. Έτσι ήταν πριν

και έτσι έγινε μετά



Έχω και κάτι άλλο στα σκαριά αλλά θα το δείτε εν καιρώ. Φιλάκια!

6 σχόλια:

  1. τελεια και τα δυο!πραγματικη μεταμορφωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σουπερ και τα δυο...θα σου "κλεψω" την πινακιδα για τον σκραποχωρο μου!!!!!!!!!!!!!...οχι βεβαια την δουλεια που εκανες...δεν μπορω...μονο τον τιτλο!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. !!! εγω λάτρεψα το κουτί!! τέλεια χρώματα - εχω γίνει γραφική πια με αυτή την απόχρωση χαχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και τα δύο είναι πανεμορφα!!! μπράβο Μυρτώ!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μαζί σου! έχω έρωτα τώρα τελευταία με αυτό το χρώμα του κουτιού!!! Τέλεια και τα δύο δασκάλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελεια Μυρτω και τα δυο!!! Ειδικα το κουτι...!!! Σουπερ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή