Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

"Through struggle comes strength" journal



The name of this journal is "Through struggle comes strength" and is the latest part of my collection of timeworn journals. Available in my ETSY shop.

Σας είπα πόσο πολύ μου αρέσει αυτή η τεχνική του κρακελέ? Είναι φοβερό background που πάνω του μπορείς να πατήσεις τα πάντα.

Ειδικά αυτό το journal, πρέπει να το έβλεπα στον ύπνο μου, γιατί ξύπνησα χαράματα, με το dragon's eye στο μυαλό μου. Και πριν πιω καφέ έψαχνα digital artist που να το έχει υλοποιήσει. Ευτυχώς το βρήκα γρήγορα, το αγόρασα και η κοπέλα μου το έστειλε κι αμέσως, όπως της είπα. Θα σκέφτηκε ότι έχει μπλέξει με τρελή, αλλά ποιος νοιάζεται!

Μόλις έφτιαξα το μάτι - πολύ πριν στεγνώσει - το βιβλίο έμοιαζε να "ρέει" από το μυαλό μου, τα διάφορα αντίθετα στοιχεία (αλυσίδες, φτερά, καρφιά) βρήκαν τη θέση τους  αμέσως,  και έτσι όταν πια η κόρη μου δεν άντεχε άλλο να περιμένει για να πάει να πετάξει χαρταετό (ήθελε και τη μανούλα μαζί, βλέπετε) το εξώφυλλο ήταν σχεδιασμένο. Θα προτιμούσα να μην πάω μαζί τους-ήθελα να τελειώσω το βιβλίο- αλλά δεν ξέρω αν νιώθετε κι εσείς τύψεις όταν βάζετε την δημιουργία πάνω από την οικογενειά σας, εγώ σίγουρα νιώθω. Οπότε πήγα. Μόνο όμως όση ώρα χρειαζόταν να στεγνώσουν οι ειδικές κόλλες για μέταλλο, (Ε κανουν αρκετά, για να λέμε την αλήθεια!) και να σκουριάσουν τα διάφορα μέρη. Καλά από την ανυπομονησία μου να τα κάνω γρήγορα, κατάφερα και στράβωσα από τη θερμότητα, τη λαμαρίνα του φούρνου, πάνω στην οποία έκαιγα τα φτερά. Αλλά όμως τα φτερά βγήκαν τέλεια!

Γύρισα και ξεκίνησα το ράψιμο. Ευτυχώς τα μαγειρέματα τα ανέλαβε ο καλός μου, που όταν με βλέπει έτσι, δεν ρωτάει, απλά τα παίρνει όλα πάνω του.

Καλή Σαρακοστή!










8 σχόλια:

  1. Έχω μείνει άφωνη! Είναι ΤΕΛΕΙΟ!!!
    Γεια στα χέρια σου! Και μπράβο και στον Χάρη και στην Ήριννα που σε καταλαβαίνουν ♥ και σε στηρίζουν για να μας δείχνεις τόσο μοναδικές δημιουργιές!!!!
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστικό αυτό το λευκό κρακελέ με το πράσινο!!!
    Μπράβο Μυρτώ!!! από τα αγαπημένα μου νομίζω αυτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι υπεροχο !!!! Χαλαλι ο χρονος που σου πηρε !!!Μιλαμε Μυρτω μου ανατριχιασα ειναι απιστευτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ειναι journal, ειναι εργο τεχνης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με πρόλαβε η Βάλια...έργο τέχνης είναι Μυρτώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μας έστειλες πάλι Μυρτώ!!! Απίστευτο καταπληκτικό υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή